آیت‌الله علما: آمریکا برای تسلط بر منطقه نقشه دارد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: فرعون‌ها همیشه در مقابل ائمه حق بوده‌اند و باید در این زمینه مراقب باشیم، چرا که برزخ و قیامت ما با امامی است که به او اقتدا کرده‌ایم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: عراق با هم‌دستی بیش از 50 کشور شامل قدرت‌های بزرگ و برخی از عرب‌های نادان تهاجم نظامی به ایران را آغاز کرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب نوپا بود که با جنگ روبه‌رو شد، بیان کرد: همیشه هفته دفاع مقدس را زنده نگه می‌داریم تا اقتدار انقلاب به برکت امامت و رهبری را به دنیا نشان بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام راحل فرمودند جوانان ما در شرایط محاصره اقتصادی و جنگ ثابت کردند اگر بخواهیم، می‌توانیم و در آن شرایط طوری عمل کردیم که دنیا متحیر ماند و عقب‌نشینی کرد.

این مسئول افزود: بنابر فرمایش امام (ره)، جنگ ثابت کرد که اگر بخواهیم توطئه‌های جهان‌خواران، جنگ و محاصره اقتصادی را خنثی می‌کنیم و همه اقدامات دشمنان برای این بود که بگوییم اسلام جوابگوی جامعه و مدیریت نیست و ناتوان است.

به گفته خطیب جمعه کرمانشاه، آمریکا امروز در گل فرو رفته و امروز در حال دست و پا زدن جدی است و سراسر دنیای اسلام بیدار شده‌اند.

علما خاطر نشان کرد: اول مهر ماه آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس است و بنا بر فرمایش امام خمینی (ره) آموزش باید مقید به تزکیه، تربیت و اخلاق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز دشمنان با این مفاهیم کار دارند، تصریح کرد: تربیت، تدین و اخلاق بسیار مهم است، چرا که متخصص و دانشمند بدون سلامت، اخلاق اسلامی و تعهد؛ سودی برای جامعه ندارد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تربیت فرزندان باید طوری باشد که از خانه و والدین بیزار نشوند، ادامه داد: اتاق فکر دشمنان برای به انحراف کشاندن جوانان تلاش می‌کنند تا از بی‌تفاوتی جامعه برای رسیدن به مقاصد پلید خویش استفاده کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه وجود ماهواره را موجب متلاشی شدن بنیان‌های اخلاقی در خانواده‌ها بیان کرد و متذکر شد: بسیاری از اختلافات خانوادگی ریشه در استفاده از ماهواره دارد.

این مسئول به وجود شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای بسیاری برای سست کردن اخلاقیات در بین خانواده‌های ایرانی اشاره کرد و گفت: پخش فیلم‌های مبتذل توطئه دشمنان برای ضربه زدن به جامعه ایرانی است.

علما استفاده از تکنولوژی‌های جدید با مدیریت صحیح را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تا حدودی وظیفه تربیت افراد را بر عهده دارند، اما مراقبت اصلی بر عهده والدین و خانواده‌ها است.

وی با اشاره به اینکه باید روح کودکان را از کودکی جهت داد تا رشد و مایه دینی پیدا کنند، اظهار کرد: داعش دست‌پرورده آمریکا است و جنایات بسیاری مرتکب شده است.

امام جمعه کرمانشاه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر پوچ و توخالی بودن مواضع آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا برای تسلط بر منطقه نقشه دارد، اما همه می‌دانند حضور آمریکا در خاورمیانه موجب جنگ و کشتار است و آمریکا تلاش می‌کند مردم خود را توجیه کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با شکرگزاری برای سلامتی مقام معظم رهبری، بیان کرد: دعای خیر مردم در داخل و خارج از کشور به‌دنبال معظم‌له بود و وجود ایشان بسیار بزرگ و با عظمت است.

این مسئول خاطر نشان کرد: انتخاب بیمارستان دولتی توسط رهبر معظم انقلاب برای انجام عمل جراحی باید برای همه ما درس باشد، در حالی‌که سلامتی معظم‌له برای جهان اسلام اهمیت دارد و حق داشتند در بهترین بیمارستان عمل جراحی انجام بدهند.

وی در پایان تصریح کرد: رزمایش موفق وحدت اقوام و عشایر کشور با نام الی بیت‌المقدس به میزبانی کرمانشاه برگزار شد که با مدیریت فرماندهان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه به بهترین وجه انجام شد و به‌همین دلیل از زحمات همه این عزیزان تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com